אורות העב"מים

נשלח ב: 09/09/11
שלח לחבר digg delicious facebook

 

אורות העב"מים

הם באמת קיימים אנשים אין ספק לכך, אחרי שתראו את הקטע וידאו שלפניכם תיווכחו לדעת שהם אכן אמתיים וזה לא עריכת וידאו או תוכנה כלשהי שמזייפת דברים, בקטע רואים כול מיני סוגי אורות בשמיים בכול מיני מקומות בעולם אם זה מקסיקו, רוסיה, יפן ארה"ב ועוד הרבה מדינות.

החוצנים או החייזרים איך שקוראים להם עושים עלינו בדיקות, הם מגיעים מדי פעם כדי לראות איך אנו מנהלים את כדור הארץ ואיך אנחנו התפתחנו מבחינה טכנולוגית.
הממשלה בארה"ב ובכול מדינה אחרת בעולם לא מספרת לנו מה באמת קורה כדי שלא תהיה פאניקה בקרה באוכלוסייה מה שעלול לגרום לבלגן עולמי.

בסרטון וידאו ישנו בחור שעבד באזור 51 שדיבר בשיחה עם מראיין על אזור 51 הנודע שם הוא נמצא, בקו היו הפרעות והיה קשה להבין מה הוא רצה אבל לפי השיחה אתו הבחור היה בפאניקה ופחד נוראי הוא ראה שהצבא באזור מנסה לחקור ונתח כלים חיצוניים מהחלל.
למי שלא יודע אזור 51 נמצא סמוך ללאס וגאס באזור מדברי השטח עצמו שייך לצבא למדינה, ומפעיל המתקן באזור זה הוא חייל האוויר האמריקאי.

ומהווה חלק מכמה מתקנים צבאיים, יש הסבורים כי ישנו בסיס תת קרקעי תחת האגם היבש הנמצא בחלק של אזור 51 ושם ישנם מספר פעילויות הקשורות בחייזרים ועב"מים. מה אתם חושבים על זה?



http://fun.mivzakon.co.il/video/poltergeist/10614/אורות_העבמים.html

 



119Sponsoredlinks 
ads


20 אימיילים אחרונים של מבזק דף  (דירוגים 0)   

0
0
הרשמה לשרותשלח לחבררשום תגובה פרסם בפייסבוק
(0)  תגובות 
*במידה ויש בדף זה תגובה שלדעתך איננה ראוייה לחץ על כפתור "הגיבו" ותשלח למנהל האתר לחסומה