? איך קוראים לרכב הזה

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5

 ? איך קוראים לרכב הזה
 (דירוגים 1)   
5
5
הרשמה לשרות שלח לחבר רשום תגובה פרסם בפייסבוק
(79)  תגובות 
*במידה ויש בדף זה תגובה שלדעתך איננה ראוייה לחץ על כפתור "הגיבו" ותשלח למנהל האתר לחסומה
123
אין מה להגיד הבן אדם אוהב כלי כתיבה 79
04/08/2008 מאת: מאיוש       
טושקאר חחחחחחחחח 78
17/03/2008 מאת: DJ       (MEGA_DJ@WALLA.COM})
לא יודע איך קוראים לרכב אבל צריך הרבה "טושיה" בשביל להדביק את כל הטושים 77
26/11/2007 מאת: אחד שמנחש       
טושטוש (יעני טוסטוס...למרות שזה לא אוטו) 76
21/11/2007 מאת: אחת שמבינה       
the marker 75
20/11/2007 מאת: יניב       (mlevi84@walla.com})
Pen-Guy ככה קוראים לרכב הזה...... 74
11/11/2007 מאת: חבוי       
אווווווווווווווווו סוף סוף מישהו מכו ר גם לעטיםD: 73
07/11/2007 מאת: פינצ'ר       
אני גונב לו אותה עד מחר בערב 72
06/11/2007 מאת: גנב מכוניות       
מרצטוש הכי מצמחיק לשאול אותו ברמזור תגיד יש לך עט? 71
02/11/2007 מאת: ליאורי       
אוטו פו (בעיברית אוטו עת) ולכול עלה שמגיבים לת'גובות שאחרים מה נירא לכם שבאמת אותו בן אדם יבו לראותת מה כתבו לו על הת'גובה שלו חחח 70
02/11/2007 מאת: אור       (or984@walla.co.il )
אוטו פו (בעיברית אוטו עת) ולכול עלה שמגיבים לת'גובות שאחרים מה נירא לכם שבאמת אותו בן אדם יבו לראותת מה כתבו לו על הת'גובה שלו חחח 69
02/11/2007 מאת: אור       (or984@walla.co.il )
אוטוש! 68
24/10/2007 מאת: שרית       
the marker 67
08/10/2007 מאת: aa       (s@walla.com/styl)
לרכב קוראים טוש טוש!!! 66
02/10/2007 מאת: c.o.2       
לא הבנתם?? זו כנראה איזושהי תחרות, יריד או פרסומת.. תסתכלו על התמונות מס' 4,7 והתמונה האחרונה 65
01/10/2007 מאת: מהאכפתלכם       
מה שבטוח זה האוטו הכי מצא צבעים שראיתי (תרתי משמע!) 64
30/09/2007 מאת: נועם       
יש לך עט במקרה?? חחחחח......... 63
30/09/2007 מאת: בר       
כשהוא שוטף הרכב, הוא לא מתלכלך ???? !!!!! 62
29/09/2007 מאת: סמי מאשדוד       
היא התכוונה טושיה עם ט ולא "תושיה" 61
28/09/2007 מאת: סתם אחד    כתגובה לדברי אלמונית    
אז עכשיו אני מבינה לאן כל העטים נעלמו!!! 60
28/09/2007 מאת: סאם       
מה שבטוח השנה הילדים שלו לא יצטרכו לעשות קניות לבצפר בכפר השעשועים :D 59
28/09/2007 מאת: נטע       
כשאין מה לעשות עם הטושים בבית המקולקלים. אז מביאים את זה לשם. 58
28/09/2007 מאת: ירדן       
ליאורי חמוד/ה- תושיה זה עם ת'!!!!!! 57
20/09/2007 מאת: אלמונית    כתגובה לדברי ליאור    
זה טושיה זה 56
18/09/2007 מאת: ליאור       
זה רכב אספנות!! לא? 55
17/09/2007 מאת: נתי       
לור-צדס 54
16/09/2007 מאת: סתם אחד (זקן)       
לכל מי שנגנב לו עט... האינטרפול תפסו את הגנב. 53
16/09/2007 מאת: אבי       
יש לי כזה בבית חונה לי בחנייה! 52
12/09/2007 מאת: אחת שיש לה כזה בבית       
מה פתאום! זו "טושיבה" [[= 51
11/09/2007 מאת: אחת שמבינה    כתגובה לדברי li.b    (oriya_@walla.com)
אני מכיר את הרכב הזה קוראים לו " טושטוש " 50
11/09/2007 מאת: li.b       (li_bus@walla.co.il)
123
עוד באלבומים
שימו לב מהיכן הם משגרים קסאמים
כל זה והם רוצים עוד
אחד מעשרת אלפי אזורי חישה ש...
תמונה אדיר של שפרה
תמונות מגניבות למצגות
מגדל שומאכר
קבלו איזה צילום דפקתי לטימו...
האוכל הכי גדול על פני כדור ...
1